26 Ocak 2011 Çarşamba

GiTTiĞiN Yerde Kal GeLmE

GittiĞin Yerde DosTarının Yanında Kal
Beni Sevmeyen YaRaLarı OlanLarın YanınDa Kal
Senki DostaLarını Bana TerCih EttiĞiN Sürece YanLız KalacakSın

Ne Kadar da DayanıkSızSın Senin AsKın Bu mU, eVeT bU bENCe...

Şimdi Olduğun Yerde Kal Kendi TerCihLerinLe Kal Ben TerCihimi Sen TerCihlerini YaptıĞıN Zaman Yaptım...

Yaklaşma Bana Dahada Nefret EttirMe Kendinden Gelemem Sana ArtIk

Ben Şimdi YaşıyoRum Ne Acılardan Çıktım Ben Koyar Mı Bana Koymaz

Şimdi Defol Aşkını İstemiyorum
Şimdi Defol Seni İstemiyorum
Şimdi Defol Melek YüzLü SahTeKaR

Aşkın Güven,Özveri,BirBirine İnanmak Ve Sözlerini Tutmak olduĞuNU aNlamadın Sen... Yapamadın Sen... Neyin Mi Acısını Çekiyosun Söyleyim; Sen Hatalarının Acısını ÇekiyoSun....

Şimdi Defol Dahada Nefret Etmeden Senden

Defol Git Aşk Bitti....

Hiç yorum yok:

Astroloji bakımından çok şey öğrenebileceginiz bir site bi ziyaret edin derim.

http://www.gulsenkayikci.com/