Ne kadar çok acı var yüreğimizde biriken, ne kadar çok sızı! Geçmişin izleriyle kirleniyor yüreklerimiz. Pişmanlıklarımız tel örgülerle çevirmiş kalbimizi, çıkamıyoruz. Ondandır belki de aşka küskünlüğümüz ve hiç nedensizce vazgeçişlerimiz başlamadan.
Büyük yüreklerin küçük sevdaları olmuyor. İçine tüm dünyayı sığdıracak gönüller, tüm ...dünyaya yetecek kadar seviyor ama hak etmeyenleri.
Sonra bir vurguna düşüyor kalp, öyle kırılıyor ki; çok dayak yemekten korkmuş sokak köpeği gibi kaçıyor aşktan.
Oysa o ürkmüş kalplerin ne büyük ve geniş yerleri var ayıracak sevdaya! Oysa o kalpler ne sonsuz sevebilirler birilerini!
Geçmişin izleri yerleşince kalbin orta yerine ve kendi hükümdarlığını kurunca o boşlukta, bir daha sevemiyor sınırsızca.
Yok olup gitmiş bir nesil gibi, kayboluyoruz hayatın koşturması içinde. Daha çok savruluyoruz farkında olmadan ve daha fazla acı çekiyoruz yalnızlıklarımızda.
Yalnızlık da güzeldir aslında ama fazlası ziyan. Öyle bir alışır ki insan sessizliğe, sessizlik üstüne kurulu zanneder ömrü.
Her yürek ekilmeyi bekleyen toprak gibidir özünde, biraz su verilse, biraz güneş ışığı; hangi tohumu eksen çiçeklenir üç günde. Hangi toprağa değer vermiş ki insanoğlu? Üstüne bina kurmuş ağaç dikmek yerine.
Geçmişin izleriyle kirleniyoruz, korkuyoruz aşktan, sevmekten. Hepimizin kendince haklı sebepleri var elbette ama bu düzen böyle sürdükçe, aşktan da hiç haber alınamayacak o gün geldiğinde. O yüzden, çözüm yenildikçe daha çok sevmekte, yeniden sevmekte…
HAYATA DAİR Romantizm ve Aşk Şiirler Güzel ve Anlamlı sözler.Dostluğa Dair Yaşanmış Aşk Hikayeleri Genel Sağlık haberleri Oyun Vizyona Girecek Yeni Filmler Kamupersonel ve İşçi Alımları Moda, ve Kadının Türk Toplumundaki yeri Teknoloji İletişim Daha Neler Neler
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Astroloji bakımından çok şey öğrenebileceginiz bir site bi ziyaret edin derim.
http://www.gulsenkayikci.com/
-
Dünya Günü gelip çattı ve Google bu özel organizasyonu hatırlatmak için yeni logosunu yayınladı. Peki, Dünya Günü nedir? Hangi amaca hizm...
-
KARASEVDA Bir kere sevdaya tutulmaya gör; Ateşlere yandığının resmidir. Aşık dediğin, Mecnun misali kör; Ne bilsin alemde ne mevsimidir...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder