İngiltere’de yayımlanan bir araştırma, günde 8 bardak su içilmemesi durumunda böbreklerde sorun olacağı iddiasını yalanladı. Araştırmacılar çok su içmenin böbreğe zarar vereceğini savundu.
LONDRA - İngiltere’nin sayygın tıp dergilerinden British Medical Journal’da suyun insan hayatındaki önemiyle ilgili bir makale yayımlandı.
Araştırmada, günde iki litre su tüketilmesi tavsiyesinin çok önemli olmadığı vurgulandı.
İskoç uzman Margaret McCartney, “İnsanlar hâlâ günde sekiz bardak su içmezlerse öleceklerini ya da böbreklerinde sorun olacaklarına inanıyorlar. Literatürde bu konuda herhangi bir kayıt yok” dedi.
Doktor McCartney, “Hatta çok su içmek böbreklere zarar verebilir” diye konuştu.
Daha önce yapılan araştırmalarda aşırı su tüketiminin böbreğe zarar vereceği belirtilmişti.
NTV
HAYATA DAİR Romantizm ve Aşk Şiirler Güzel ve Anlamlı sözler.Dostluğa Dair Yaşanmış Aşk Hikayeleri Genel Sağlık haberleri Oyun Vizyona Girecek Yeni Filmler Kamupersonel ve İşçi Alımları Moda, ve Kadının Türk Toplumundaki yeri Teknoloji İletişim Daha Neler Neler
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Astroloji bakımından çok şey öğrenebileceginiz bir site bi ziyaret edin derim.
http://www.gulsenkayikci.com/
-
KARASEVDA Bir kere sevdaya tutulmaya gör; Ateşlere yandığının resmidir. Aşık dediğin, Mecnun misali kör; Ne bilsin alemde ne mevsimidir...
-
AcademyTech , Türkiye’de IPv6 dönüşümünde öncülük yapmaya devam ediyor. Bu alanda kurumları bilinçlendirmek amacıyla düzenlenen IPv6 ve Data...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder