29 Mayıs 2017 Pazartesi

Windows 10'un Çin Hükümeti'ne Özel Versiyonu Tanıtıldı

 Microsoft beklenen haberi yayınladı ve Windows 10 işletim sisteminin Çin Hükümeti'ne özel versiyonunu duyurdu.

Microsoft beklenen haberi yayınladı ve Windows 10 işletim sisteminin Çin Hükümeti'ne özel versiyonunu duyurdu.

Çin Hükümeti'nin yüksek güvenlik standartlarına sahip olduğunu ve işlevsellik için seçtikleri araçların yüksek kalite standardını yakalaması gerektiğini söyleyen Microsoft, yeni işletim sistemiyle Çin'in gönlünü fethetmek istiyor.

Çin'de Windows 8 ve türevi işletim sistemleri daha önce yasaklanmıştı. Çin Elektronik Teknoloji Grubu ile iş birliği olan CMIT üzerinden geliştirdiği Windows 10'un Çin Hükümeti versiyonu ile Microsoft, dünyanın en kalabalık ülkesinin kendi yazılımlarını kullanmasını ümit ediyor.

Pilot uygulama kapsamında ülke genelindeki gümrükler, bölgesel olarak Şangay ve devletin sahibi olduğu Westone Bilgi Teknolojileri Şirketi,  yakın zamanda Windows 10'un Çin Hükumeti versiyonunu kullanmaya başlayacak.

Windows 10 ise ilk olarak Çin'in  teknoloji devlerinden Lenovo'ya kurulu olarak gelecek. Microsoft bu işletim sisteminin en güvenli sürümü olduğunun da altını çizdi.

 



Hiç yorum yok:

Astroloji bakımından çok şey öğrenebileceginiz bir site bi ziyaret edin derim.

http://www.gulsenkayikci.com/